Friday, August 03, 2012

MAC 239 EYE SHADER BRUSH..

Merhaba.. bu kirli fırça da ne lütfen demeyin :P Şu sıralar eylül'e yetiştirmeye çalıştığım 3 tane tez chapterım var. MAC Fırça temizleyicimi yanıma almadığımdan tembelliğim yüzünden malesef elim şampuana gitmedi. Zaten şu sıralar yazlıkta olduğumdan makyaj falan da yaptığım yok. Gelelim sadede:) 239 MAC'in en favori fırçalarından biri. Göz kapağına far uygulamak için kullanılması öneriliyor. Ben crease denen kısıma ve de gözün dış V kısmına far sürmek için de kullanıyorum. Normal farları ve de pigmentleri gayet güzel alıyor. 19 Pounda İngiltere'den almıştım. Tahminen TR'de 60 TL falan olması lazım. Yıkarken veya temizlerken kıl dökülmesi bu fırçada yaşamadım. Ama zannetmeyin MAC fırçaların kılları dökülmüyor.. malesef dökülenleri de var, sırayla onlara da gelicem. Eğer MAC fırçalarını seviyorsanız, almanızı tavsiye ederim. Sevgiler..xoxo

4 comments:

Görkem Karman said...

Bu bir must have! 3 tane var hala elim 4.ye gidiyor. Bu arada tam da 60TL gerçekten:)

nymph said...

waw... haha pound hesabım iyidir.:)

PINKY FASHION said...

aslında almak isteyip, pintilikten bir türlü alamadığım fırça:))

Rainbow Gatherer said...

çok guzel bir blog :) banada beklerim =)