Thursday, August 16, 2012

BLOG KONUĞUM : ALIŞVERİŞ DEDEKTİFİ :)


Sevgili Alışveriş Dedektifi Temmuz ayında bloğunda beni sizlere tanıtmıştı. Benim ricam üzerine kendisini tanıtan bir yazı hazırladı. Hadi buyrun okuyalım :)

Sevgili Nymphatthelake blogumda kendisini anlatan yazısından sonra benden kendimi tanıtan bir yazı yazmamı rica etti ,öncelikle buradan kendisine teşekkür etmek istiyorum .

Alışveriş Dedektifi olarak moda,alışveriş ve yeni şeyler araştırma konusunda oldukça meraklı 25 yaşında bir blog yazarıyım.Yeni şeyler denemeyi,sürekli araştırmayı ve farklı şeyler ortaya çıkartmayı severim.

Blogumu bundan yaklaşık 2,5 sene kadar önce alışveriş tutkumu ve bu konudaki bilgilerimi dışa vurmak için açtım.Özellikle internetten alışveriş ve alışveriş danışmanlığı konusunda yıllardır yakın çevrem ve gerektiğinde onların yakınlarına verdiğim destekler sonucunda bir süre sonra çevremde ''Ona sor o bulur'' denilen insan haline geldim...Aranılan şeyi en ucuza bulmak ya da bulunamayan bir şeyi bulup getirmek gibi bir görevi üstlendiğim için blogumu açarken kendime en uygun gördüğüm isim Alışveriş Dedektifi oldu...

Konu alışveriş olunca çok kapsamlı bir alana girmiş oluyorsunuz.Bu sebeple blogda modadan ,dekorasyona ,kozmetikten seyahate kadar bir çok konu bir arada bulunabiliyor.Bu aslında benim için ilgilendiğim alanların hepsini bir araya koyma fırsatı olmakla birlikte aynı zamanda daha fazla araştırma yapıp daha fazla gelişmek için de bir fırsat oldu.

Blogun ilk yılında bir süre yazdıktan sonra yaklaşık 1-1,5 senelik bir ara verdim ve aslında gerçek anlamda blogu kullanmaya bu senenin başlarında başladım diyebilirim.Blog ile gerçekten ilgilenmeye başladığım zamandan beri bir çok dostluk kurdum ve blogger olmanın bir sürü güzel yanını görmeye başladım ve blog işi benim için bir hobi olmak yerine yarı zamanlı bir iş haline dönüştü.

Şuan bloguma ek olarak  Mosmoda Blog'da her hafta pazar günleri yazdığım bir köşem var.Yıl sonuna kadar blogla gerçekleşecek olan bir takım gelişmeler için proje hazırlıkları ve geliştirmeleri planlıyorum.Amacım blogumu daha profesyonel bir hale getirip daha çok kişiye ulaşmak.Umarım bu yoldaki adımları doğru bir şekilde atacağım.

Son olarak blogumu ziyaret etmek isterseniz beni http://alisverisdedektifi.blogspot.com/ adresinde bulabilirsiniz ...

Herkese Sevgiler :))

3 comments:

PINKY FASHION said...

Mosmoda'da yazdığını bilmiyordum, alışveriş dediktifini yakından tanımak iyi oldu;)

PINKY FASHION said...

canım bende Mimin var ;)

Marcela Gmd said...

Thank you so much for your visit!!! I follow you now!!!
Have a nice day!

besos, desde España, Marcela♥