Wednesday, August 01, 2012

CLINIQUE CITY BLOCK SHEER 25 SPF


Mis gibi taze bir yaz gününden bahçemizin "limoncuğu" ile merhaba :)


Yaklaşık neredeyse 12 senedir Alman Hastanesindeki dermatoloğumun tavsiyesi ile Clinique City Block günlük yüz koruyucusu kullanıyorum. Eskiden "sheer" yapıda değilken, geçen sene sheer yapıda çıkarmasıyla (yani renksiz saydam görünüşlü) 25 spfli koruyucusunu aldım. Aslında bunlar renkli nemlendirici ya da fondöten kıvamındaki ürünlere çok benziyorlar. Üstüne makyaj kolaylıkla yapılabiliyor. Yanlız tek bir renk seçeneği olduğu için sürünce surat aşırı beyaz oluyor. Bunu önlemek için üstüne pudra kullanabilirseniz bence daha doğal durucaktır.Uzmanların kışın da güneş koruyucusu kullanılması gerektiği önerisini dikkate alaraktan, tembel olmadığım günlerde kışlarıda kullanmaya çalışıyorum. 25 SPF'ten yukarı zannedersem 40 olabilir bir seçenek daha vardı ama bana 25 yeterli olacağını düşündüğümden bunu aldım. Memnunum, yüzümü hem güneşe karşı  korurken hem de sivilce oluşumunu engelliyor. Sevgilerle.. xoxo

3 comments:

PINKY FASHION said...

Limoncuk çook tatlı, bir dilim kesip sodanın içine atmak için ideal.

bende Clinique city blog spf 40 kullanıyorum, çok memnunum fakat bitince senin gibi spf25 alacağım 40 çok fazla

sevda s. said...

Ablamda senelerdir bundan kullanıyor, ona başka markaları önersem de bu üründen vazgeçmiyor :)

Pinarissima said...

evet, bir alışan bırakamıyor :)