Thursday, August 02, 2012

CLINIQUE COLOUR SURGE EYE SHADOW QUAD İLE YAPTIĞIM MAKYAJ


Öncelikle şunu söyleyeyim kesinlikle makyaj artisti değilim. Ama makyaj yapmak ve makyaj malzemeleri hayatta beni en mutlu eden şeylerden biri:) evde sıkılmış otururken gölgeli kahverengi gözler için ideal bir far uygulaması yapmak istedim. Hemen temizleyeceğim için eyeliner ya da maskara falan uygulamadım. Clinique'in bu far paleti bana geçen sene "Gift Time" zamanında verilen setlerin içinden çıkmıştı. Plum diye tabir edilen mürdüm tonların ağırlıklı olduğu bir set, renklerin adları ise soldan sağa sırayla "beach plum", "strawberry fudge" ve ikili "mink duo" seti. Uygulama sırasında sadece MAC 239 ve MAC 217 fırçaları kullandım.Umarım beğenmişsinizdir, sevgiler.. xoxo

11 comments:

PINKY FASHION said...

Çok güzel olmuş. hemen silmeyecek olsaydın, rimelle kendini daha çok belli ederdi;))

Unknown said...

Gayet de güzel omus canım;)

Pinarissima said...

teşekkür ederim canım. Haklısın, bir dahaki sefere artık :)

sevda s. said...

Farın renkleri ne kadar güzelmiş :)

Unknown said...

Bu makyajı yaz aylardında özellikle çok seviyorum hem aydınlık yapıyor hemde buğulu bi görüntü veriyor.Birde üzerine yeline çekince Kate middletonun düğündeki göz makyajına benziyor:)Sevgiler:)


http://cosmo-trend.net

El ele geziyoruz... said...

harika olmuş :) renkler süper...

www.bendeherkesgibiyim.blogspot.com

Lulu's life said...

geldim hemen ! Tesekkurler ziyaretin icin tatlim.. Simdi boyle goz makyaji yapabilen biri ile karsilasinda mutlu oldum.. Ben pek makyajci bir tip degilim.. Klasik ve az urunlerim var kullandigim ama ara sira kendime kiziyorum bari biraz bilsen de ozel gunlerde kullansan diye :P Cok guzel olmus.. tebrik cidden ;)

Rainbow Gatherer said...

renkler cok guzel

rebeltakipte said...

bende böyle koyu tonları daha çok seviyorum göz farında, far paletinde ki renklerin çok güzelmiş :)

Pinarissima said...

@rebel takipte : siz şilan'ı tanıyor musunuz?

Unknown said...

renkler çok güzel sana da çok yakışmış (:

shelikestravelling.blogspot.com