Friday, August 10, 2012

FLORMAR DIAMONDS TERRACOTTA EYE SHADOW NO: 08


Merhaba:) Bugün size Flormar'ın Terracotta serisinden 08 numaralı farı tanıtacağım. Öncelikle bence bu farın yaz mevsimi için özellikle akşam dışarı çıkarken kullanılması gerekiyor. 5 gram gayet büyük bir far. İçinde  ışıltıları var. Işıltıları bir hayli fazla olduğu için bence gündüz makyajı için ağır kaçabilir. Bunun dışında benim tenimin rengine uydu. Yapısı ise biraz malesef sert, fırçayla uzun süre üstünden geçmek zorunda kaldım ama göz kapağında güzel renk veriyor. Özellikle de bronz tenlerde güzel duracaktır.

Bu arada Deniz Saatçioğlu'nun bloğunda hediye çekilişi var. Katılmak isterseniz tık tık

6 comments:

PINKY FASHION said...

farın gayet güzelmiş, ayrıca ojelerinin rengi de gözümden kaçmadı, çok beğendim;))

Pinarissima said...

teşekkürler canım. Oje flormar su yeşili galiba 428 numara

Unknown said...

Benım ckılısımede katılmayı unutmayın sevgiler:)

Kitap Eylemi said...

güzel bir renk gibi duruyor, ben severim kahve tpnları , dediğin gibi biraz ışıltısı fazla gibi ama, ben mat farları seviyorum daha çok ancak pek bulamadığımı da itiraf etmem gerekiyor.Bu arada hoş geldin:)hep gel arada yorumlarını da beklerim...

Miss Psycho Cat said...

I love flormar, I have to try this :)
Thank you so much for support, I follow you too.
Kisses

BÜTÜ said...

pırıltılarını çok beğendim :)

http://butunundunyasi.blogspot.com/