Wednesday, August 08, 2012

BABYLISS WAVING WAND

 
Herkese Merhaba:) Önceki postlarımdan şaç şekillendiricileri ne kadar sevdiğimi artık biliyorsunuz. Elimde bir sürü olmasına rağmen, bugün size en çok sevdiğim şekillendiriciyi tanıtmak istiyorum: Babyliss Waving Wand.
 Önce her zamanki gibi ısıya karşı koruyucu TRESEMME sprayi kullanıyorum.  Benim saçlarım dalgalı olduğu için biraz saç düzleştiricisi ile saçlarımı düzleştirip sonra Babyliss Waving Wand'ımı kullanıyorum. Sonuç Lauren Conrad dalgaları :) Ben İngiltere'den 22 pounda almıştım. Eminim ülkemizde de vardır. Aranızda bunu kullanan var mı? Memnun musunuz? Sevgiyle kalın ..

4 comments:

PINKY FASHION said...

Dalgaların harika olmuş canım, gerçekten bayıldım. Fiyatıda öyle abartılı değil, eğer Türkiye'de varsa alacağım. Bulursam haber veririm;))

Güler said...

böyle bi tavsiyeye ihtiyacım vardı benimde:)

Venüsün Dünyası said...

Maşasını değil de düzleştiricisini arkadasım kullanıyor cok güzel fazla beğeniyorum :) Blogumda ayakkabı hediyem var katılmak istersen beklerim canım ;)

Unknown said...

Bende de aynısından var çok sık kullanıyorum ama benim saçımın yapısından sanırım çabuk sönüyor benim buklelerim :(