Tuesday, March 27, 2012

URBAN DECAY NAKED PALETTE ..







Merhaba kızlarr:) Bugün size uzun zamandan beri aklımda olan ve ancak dün alabildiğim biz kızların youtube sayesinde hayallerine kazınan Urban Decay Naked Far Paletinden bahsetmek istiyorum. Ben bunu İngiltere House of Fraser'dan 36 pound a aldım. Evet, ilk başta poundu hele TL'ye çevirince kulağa çok fazla gibi geliyor ama farların 12 tane olmasını, aşırı pigmentli olmalarını, içinden çıkan Urban Decay Primer Potion Göz Farı Bazını ve de Far fırçasını düşünürsek aslında bir nebze kalbimizi rahatlatıyoruz:) Ayrıcı paketlenmesi de çok kaliteli, kahverengi ve mor kutuya oturtularak bize geliyor.

Malesef bütün online kozmetik sitelerinde indirimde olanını aradığım halde bulamadım. Kaliteli farların mesela MAC tanesinin İngiltere'de 12 pound olduğunu düşünürsek aslında 36 pound bu harika palet için alınmaya değer bir fiyat:)

Naked 2 paletinin renklerini inceledim. Naked palette olan renklerin bir çoğu Naked 2 de var. Alırmıyım zaman gösterir:)  Ama sizde 1 veya 2. arasında karar veremiyorsanız, benim tercihim  1 numara olanı.

2 comments:

beautiful and sweets said...

ben de 1 i tercih ettim cok memnunum.En çok kullandığım renk sin,benimkinin postu da hazır yakında:)

Pinarissima said...

takipte olacağım.. sevgiler:)