Thursday, March 22, 2012

TIRNAK BAKIMIM / MY NAIL ROUTINE




Merhaba! Derslerime kısa bir süreliğine ara verip, bloğuma koştum:) Bugün size tırnak bakımımı nasıl yaptığımı anlatacağım. Öncelikle ben hayatımda bir kere bile manikür yaptırmış biri değilim. Hem hijyen ve sağlık açısından hem de maddi açıdan kendim yapmayı tercih ediyorum. Artı tırnak etlerinin devamlı kesilmeye alıştırılmasından yana değilim Piyasada o kadar çeşitli ve güzel ürünler var ki, inanın bence hepimiz o ürünlerden elde edersek tırnaklarımızın bakımını kendimiz yapabiliriz.
Yukarıda benim kullandığım ürünleri görüyorsunuz. Bunlar;

Solingen Törpüm, Tırnak etlerini itmeye  ve de almaya yarayan gereçler, büyük tırnak makasım, yine tırnakları beyaz bir sıvı vererek yumuşatan ve de geri iten Cutipen 'im, Burt's  Bees Limonlu Tırnak Eti Kremim ve de Sally Hansen "Double Duty" tırnak güçlendirici baz ve koruyucu parlatıcım.  Eğer metal tırnak itme aletlerininden oluyorsanız gene tahta olan ucu eğimli çubuklardan alabilirsiniz. Ben onları daha çok seviyorum:)

Ne yaptığıma gelince ilk başta ellerimi ılık bir su kabında 5 dk kadar bekletiyorum. Daha sonra büyük bir tırnak makasıyla (bilerek büyük seçtim çünkü tırnakları küt kesiyorlar) istediğim uzunlukta kesiyorum. Törpüleme işlemini yapıyorum. Burt's Bees kullanarak tırnaklarımı yumuşatıyorum. Tırnak itici tahta çubukla geri itiyorum, eğer kenarlarda etler varsa ya tırnak makasıylan ya da etleri almaya yarayan aletlen hafifce kesiyorum. Ondan sonra Sally Hansen tırnak bazımı sürüyorum, kuruttuktan sonra istediğim ojeyi uyguluyorum. En son olarakta ojem kuruduktan sonra bir kat daha Sally Hansen koruyucu bazımı sürüyorum. Böylelikle ojelerimiz daha geç çıkıyor.

2 comments:

Anonymous said...

Bende aynı sekilde evde yapmayı tercih ediyorum. Kuaförlerde gidip beklemek zaman kaybı geliyor.french yapmaninda kolay yolları var.sende bilirsin.belki bunuda bir post yazıp bizlerle paylaşırsın:)

Pinarissima said...

En kisa zamanda French postu gelicek:) sevgiler.. xoxo