Saturday, March 17, 2012

Real Techniques Brushes by Samantha Chapman..












Uzun bir aradan sonra herkese merhaba, malesef ders çalışmaktan bu günlerde bloğumu ihmal etmek zorunda kaldım. Size bu postumda yine dayanamayıp aldığım Youtube- Pixiwoo Sam'in sentetik makyaj fırçalarını tanıtmak istiyorum. Benim aldıklarım pudra, allık, fiber ve de göz farı fırçaları. Fiyatları ecotools gibi makul olan bu fırçaların bence en güzeli stippling denilen fondöten, allık, highlighter hatta pudra kullanımına yarayan şirin mi şirin duo-fiber fırça. Allık fırçasını; allık, bronzer sürerken ya da kontör yaparken kullanabilirsiniz.Pudra fırçası ile oldukça geniş, ben tampon hareketlerle uygulayıp, sonra da yayarak kullanıyorum. Göz farı fırçasının ise bence bir özelliği yok. Mac 239 ve 217 ile devam;)

5 comments:

birbuketkozmetik said...

işte bu fırçalarda çoook gözüm var....güle güle kullan, iyi günlerde :)

Pinarissima said...

Teşekkürler canım.. haklarında detaylı bir post hazırlıcam. Türkiye'ye bence en kısa zamanda gelirler. Ecotools hemen geldi mesela.

Anonymous said...

öncelikle cici cici kullanın fırçalarınızı;)bu fırçaları alabileceğimiz, türkiyeye gönderim yapan site biliyo musunuz? ne zmndır aklımda bu fırçalar.. insan aşık olabilir mi fırçalara :D oluyomuş :D

Pinarissima said...

Merhaba, bu fırçalar gerçekten çok kaliteliler. Malesef ben bu fırçaları İngiltereden aldım, www.iherbs.com adresinden türkiye ye gönderim yapılıyor olabilir. Umarım sizi doğru yönlendirmişimdir. Sevgiler..

Anonymous said...

teşekkür ederim hemen bakayım siteye ;))