Saturday, March 24, 2012

LUSH SNOW FAIRY SHOWER GEL & JUMPING JUNIPER SHAMPOO BAR













Merhaba, bugün size banyo yaparken kullandığım duş jeli ve de kalıp şampuandan söz etmek istiyorum. Aslında Lush ürünleriyle tanışalı neredeyse 4 sene oldu. İngiltere'de  mağazanın önünden geçerken yayılan güzel kokular sayesinde girdiğim Lush mağazısını, İstanbul'da Cevahir AVM'de görünce çok sevinmiştim. Piyasada birçok ürün varken, benim bunları tercih etmemin en önemli sebeplerinden beri aslında kokuları:)

Snow Fairy pembe pamuk  şekeri gibi tatlı kokan hem duş jeli hem de şampuan olarak kullanabileceğiniz bir ürün. Ne kadar doğal olarak tanıtılsada malesef içinde diğer tüm duş jellerinde ve şampuanlarda  olduğu gibi methylparaben var.

Şampuan ise Jumping Juniper. Birçok çeşidi bulunan kalıp şampuanlardan ben önce saçları uzatmaya yarayan Tarçınlı New Shampoo Bar şimdi ise limonlu ve ıhlamurlu yağlı saçlar için üretilmiş olan Jumping Juniper'ı kullanıyorum. New Shampoo Bar dan çok memnun kaldım, neredeyse belimde olan saçlarım için yaklaşık 15 kez kullandım. Tek kötü yanı sonlara doğru ürünün incelip parçalanması. Bu sorunu parçaları bir kapta ezip sulandırarak çözebilirsiniz.

2 comments:

cupcake said...

tarçınlı olan saç uzatma konusunda başarılı mı :)

Pinarissima said...

Ben tarçınlı olandan memnun kaldım, hem saçımı yağlandırmadı hem de dökmedi. Uzattı mı bilemiyorum :) çünkü sadece 1 kalıp kullandım.