Saturday, April 13, 2013

BOURJOIS MAGIC NAIL POLISH REMOVER / BOURJOIS OJE ÇIKARICI SÜNGER




Selam herkese, bugün size Bourjois'in oje çıkarıcı süngerini tanıtacağım. Bu pembe tatlı şey, biz hanımlara pamuk kullanmadan ojelerimizi çıkarmamızı sağlıyor. İçinde aseton ve paraben bulunmadığı için benden hemen bir artı puan aldı. Tek yapmanız gereken parmaklarınızı teker teker pembe kutucuğun içinde bulunan siyah süngerin içine sokmak ve döndürmek. İnanın bir seferde neredeyse bütün ojeniz çıkacak. Kokusu ise kırmızı meyve ve vanilla karışımından oluşuyor. Diğer bloggerlardan aseton bulunmayan oje çıkarıcılarının hiç iyi çıkarmadığını duymuştum. Alırken aslında biraz tereddütlüydüm ama kesinlikle böyle bir sorunla karşılaşmadım. Bu ürünü aranızda kullanan arkadaşlar var mı? Sevdiniz mi merak ediyorum.













Kaynak

6 comments:

Güzellik Gezegeni said...

Yabancı bloglarda da görüyordum bunu sen de memnun kalmışsın yakın zamanda alıp deneyeceğim bende :)

Unknown said...

Hiç dikkatimi çekmedi bu ürün. Dün Bourjois standını bayağı bir karıştırdım aslında.. Bakayım Boynere gittiğimde.

Rainbow Gatherer said...
This comment has been removed by the author.
Elidaa said...

Ben bu markanın değil ama sephoranın oje çıkarıcısını kullanıyorum ..normalde koyu renkli ojeleri iyi çıkarmaz,bulaştırır vb. diye almak istemedim ama çok memnun kaldım onuda tavsiye ederim :)

Rainbow Gatherer said...

bende duydum bu ürünü denemek lazım. blogun cok hos bende beklerim =)

Rainbow Gatherer said...

bende duydum bu ürünü denemek lazım. blogun cok hos bende beklerim =)