Friday, April 13, 2012

ARDELL NATURAL STYLE FAKE EYELASHES / ARDELL TAKMA KİRPİK




Uzun ve kıvrık kirpikler hangi bayanın istemediği birşey ki?  Amerika'nın takma kirpik alanında en önemli firmalarından olan Ardell artık hepimizi etkileyici dramatik bakışlara sahip edicek. %100 sterilize edilmiş insan saçından yapılan bu kirpikler, geniş ürün yelpazesiyle her bayanı istediği şekilde kirpiklere kavuşturmayı hedefliyor. Ben  siyah ve  doğal duran bir takma kirpik istediğimden 131 numarayı seçtim. Daha önce hiç takma kirpik takmayan biri olarak, kullanımının kolay olduğunu söyleyebilirim. Sol gözümde bir sorun yaşamazken, sağ gözümün göz pınarı kısmının biraz ağrıdığını düşününce makasla son kısmından bir parça kestim. Böylece hem gözümle daha orantılı oldu hem de o rahatsız edici histen kurtulmuş oldum. Takarken size tavsiyem göz pınarı kısmına takma kirpiği pek yaklaştırmamanız olucaktır. Kirpik yapıştırıcısıylan birlikte geldiğini de söylemeden geçemicem.


You can achieve celebrity glamour with Ardell Fake Lashes.Made of  %100 sterilized human hair, these lashes offer you a variety of kinds with different looks. I chose 131 Black and attached the pictures for you. They look natural and feel soft.

2 comments:

Aslolan Güzellik said...

Bende aldım takma kirpik fakat bir türlü kullanamadım.Sanki gözümün üzerinde bir ton ağıtlık varmış gibi geliyor.sende çok güzel durmuş. pek beğendim. :)

Pinarissima said...

Çok teşekkür ederim canım. Bende hergün kullanamam. Ben de ağırlık hissediyorum uzun süre kullanınca. Ben de seninkini görmek isterim taktığında.:) Sevgiler, xx