Friday, February 08, 2013

URBAN DECAY NAKED BASICS PALETTE



Merhabalar, bugün size çok beğenerek aldığım yeni Urban Decay Basics Palette yorumlarımı yazacağım. Urban Decay Naked 1 ve 2 sahibi olarak uzun zamandır Basics Matte Serisini alıp almamakta kararsızdım.  Yine kozmetik aşkıma dayanamayıp satın aldım .Ürün Türkiye'de var mı bilemiyorum, bir ara Sephora'larda Urban Decay ürünlerini görmüştüm. Naked 2 ve Primer Potion satıyorlardı. Belki bu palet de satılıyor olabilir. Ben bunu Londra'dan 20pounda aldım. Türkiye'de yaşayanlar Beauty Bay adlı siteden de kozmetik yasağına takılmazlarsa ısmarlayabilirler.

Palette 6 renk var, bunlardan 5'i mat, 1'i sedefli renklerden oluşuyor. Benim fotoğraf makinem bozulduğundan malesef fotoğrafları telefonumun kamerası ile çektim. Daha net görebilmeniz açısından kaynak resimlerde koyuyorum. UD Paketinin arkasında yazan bir yazı hemen dikkatimi çekti "We don't do animal testing. How could anyone?" Hayvanlar üzerinde test yapmıyoruz, bunu nasıl yapabiliyorlar? Benim gibi hayvansever birisinden hemen artı puanı UD aldı :) Hayvansever makyaj severler UD Paletlerini dolayısıyla gönül rahatlığı ile kullanabilirler. :)

Renklerden sadece ilk renk VENUS sedefli ya da semi-matte diyelim. Göz pınarı  ve kaş altı için çok güzel bir renk. Aynı zamanda yanaklarda highlighter olarak da kullanılabilir.

FOXY: Naked 2 Palette de olan bir renk. Bence baz rengi olarak ideal.

WALK OF SHAME (W.O.S.) : Çok açık pembe nude olan bir renk. Yine göz kapağında kullanmak için ideal. Ben bunu çok sevdim. Yanlız özellikle Revlon paletlerde bunun dupe renkleri dolu !

NAKED 2: Taupe denilen renkte, crease bölgesinde günlük kullanım için oldukça ideal.

FAINT: Sıcak tonlu bir kahverengi. Yine crease ya da V bölgesinde kullanılabilir. Kumrallar bunu kaşlarında da kullanabilirler.

CRAVE: Çok koyu siyaha çalan bir kahverengi. Eye-liner olarak da MAC 263-266 tarzı bir fırçayla sürülebilir.


Farlar kesinlikle tozutma yapmıyor. Pigmentasyonları çok yüksek. Paletin içinden herhangi extra birşey çıkmıyor. Sadece ayna var. Palet bu arada çoook şirin, küçücük, tam çantalık:)

Bir blogger olarak Naked Paletlerden en çok NAKED 2 yi seviyorum. NAKED 1 i aldığıma pişmanım, neredeyse hiç kullanmadım. Bana renkleri çok sedefli ve koyu geliyor. Yakında Blog satışı yapabilirim.

Naked Basics ise bence edinilmesi gereken bir palet. AMA olmazsa olmaz değil :) Tamamen iş yaşamında ya da günlük hayatta kullanılabilecek doğal renkler.  Yine de 3ü arasından NAKED 2'yi tek geçerim. Ve diğer markalarda bu paletin DUPE'larını bulabileceğinizden eminim. Youtube'dan çok sevdiğim A Model Recommends'in  NAKED BASICS videosu ile size veda ediyorum. xoxoxo






















Kaynak.


                                        Kaynak



7 comments:

GüzelGül said...

naked 1 bende almisdim fakat 2ýi hala alamadim bu basic paleti begenen pek olmamis sendede renkleri görünce icime sinmedi ben en iyisi naked 2 paleti alayim :) paylasimin icin tskler cnm :)

Mein Blog/Blogum

Makyaj Kelebegi said...

Mwehabalar.Bloğumda küçük bir çekiliş düzenliyorum.Gelirseniz sevinirim.

Tone-Lise said...

Really want that palette. :)
Great blog post.
xx

Unknown said...

Tam bir kedi hastası olarak, Ben senin kedili telefon kılıfını begendım :))
evleniyorumm.blogspot.com

Unknown said...

I wanted to have that too, basic colors are always the best. :)
Mind to follow each other? Let me know.

http://tasiawijayanti.blogspot.com/

xx

Güzellik Gezegeni said...

Faint ve naked 2 nin renkleri çok güzelmiş =) Bu arada telefon kabın çok sevimli :D

Bodil Loïs Huisman said...

Really loving the colours, the product sounds great!!

LOVE BO,
PurePreciousPerfection.com