Sunday, July 01, 2012

FLORMAR 430 OJE VE OJE KURUTUCU SPREY

Yaz aylarında cıvıl cıvıl oje renklerinin ortaya çıkmasıyla çeşitli renklerde oje alışverişi yaptım. İlk tanıtacağım oje ise Flormar 430. Resimde 2 kat sürülmüş halini görüyorsunuz.Biraz bekledikten sonra spreyi sıktım ve iki dakika içinde ojelerim hemen kurudu. Bu kurutucunun ojelerin tırnakta kalma süresini uzattığınıda düşünüyorum. Ne kadar doğru bir teori bilemicem ama belki de ben şu sıralar suyla pek haşır neşir olmadığım içinde ojeler çıkmamış olabilir:) ben kurutucunun küçük boyunu (150 ml) aldım ve yaklaşık 6,5 liraydı. Oje ise Flormar standında 1,95 TL.



2 comments:

PINKY FASHION said...

Bu renkleri bende seviyorum. Ayrıca, Flormar ojelerin içinde de 3 zararlı kimyasal olmadığını duydum, o yüzden rahatlıkla kullanıyorum.
Flormar kurutucuyu ise hiç denememiştim, o yüzden yorumu okumak iyi oldu;)

GüzelGül said...

bende cok duydum bu kurutucu sprayi almayi düsünüyorum ama sanirkm burada almanyada yok :((

Mein Blog/Blogum